阿炳  主題曲  Ah Beng

G       D       C      D

咪當我傻 至尊力仔系我 阿炳哥

G       D       C      D

讚我有型 有款乜野唔妥 咪囉唆

C  D   Bm    G

美女 見得多 阿蓮 靓番左

C            D     G

哦 1..2..3..4  好醜都要過

Chorus

C    D      G    C

勁唱K齊歡暢  面子書系咁上

D              G

其實我  知書識禮  番薯咁嘅樣

C    D        G   C

蝕下低 亦不計  認斑乃無失禮

D          C     G

其實我mak都肯製 瀟灑有智慧

